Rapidly on ratkaisu, joka auttaa sinua saamaan lisää kontakteja ja kauppaa verkkosivuiltasi. Se on suunniteltu helppokäyttöiseksi ja tehokkaaksi tavaksi palvella asiakkaita siellä, missä he ovat – verkossa.
Rapidlyn lomakerakentaja tarjoaa laajan valikoiman vastausvaihtoehtoja, jotka mahdollistavat monipuolisten, interaktiivisten ja kaupallisten lomakkeiden luomisen. Lomakkeiden rakentamiseen ei tarvita koodaustaitoja, riittää kun tietää mitä haluaa kysyä!
Perustiedot
Nimikentät, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja paikkakunta.
Tekstialue
Antaa asiakkaille reilummin tilaa tarpeen, ongelman tai kysymyksen sanoittamiseen
Monivalinta ja valintanapit
Kun haluat asiakkaiden valitsevan useista eri vastausvaihtoehdoista.
Näyttävät tuotepainikkeet
Lisää painikkeisiin kuvat, tuotekuvaukset ja hintatiedot. Voit myös käyttää tuotepainikkeita kategoriavalitsimina.
Pudotusvalikko
Hyödyllinen vaihtoehto silloin, kun vastausvaihtoehtoja on useampia eikä kaikkia ole järkevää listata näkyviin.
Valintaruutu
Soveltuu hyvin tietosuojaehtojen tai palveluehtojen hyväksymiseen.
Liukusäädin
Kun haluat työkalun arvioinnille tai määrän määrittelylle, esim. budjetti tai tyytyväisyystaso.
Numeropainikkeet
Valmiiksi määritellyt numeropainikkeet soveltuvat erinomaisesti, kun vaihtoehtoja on vain muutamia.
Hymiöt
Kun haluat kerätä nopean asiakaspalautteen ja haluat tehdä sen visuaalisesti.
Kuvien ja videoiden lataaminen
Tee helpoksi kuvien ja videoiden lataaminen suoraan lomakkeesta.
Tiedostojen lataaminen
Lataa pohjakuvat, cv:t ja muut pdf/xls dokumentit suoraan lomakkeesta.
Lisäämme uusia vastausvaihtoehtoja jatkuvasti
Valitse kulmaupotuksen ja in-content näkymien välillä, lisää haluamasi henkilöt ja painikkeet. Kytke painikkeisiin haluamasi lomakkeet ja aseta näkyvyysasetukset haluamallasi tavalla. Helppoa, tehokasta ja nopeaa!
Näytä ja piilota URL-osoitteissa
Tee näkymistäsi entistä relevantimpia sen perusteella, millä sivulla kävijä on. Luo useita eri upotusnäkymiä vastaamaan paremmin sivustosi muuta sisältöä.
Lisää henkilöt ja online-tieto
Lisää halutessasi henkilöitä näkyviin kulmaupotukseen. Voit näyttää todellisuuteen perustuvan paikallaolotiedon. Kun käyttäjä kirjautuu sisään Rapidlyyn, upotuksessa näkyy paikalla-tieto.
Ponnahdusasetukset
Voit asettaa kulmaupotuksen ponnahtamaan auki sekä mobiili- että desktop käyttäjällä haluamassasi ajassa.
Saat ilmoituksen uudesta käyttäjästä Rapidlyssa – ota asiakkaan pyyntö käsittelyyn halutessasi jo tämän silmien edessä. Juttele asiakkaan kanssa chatin välityksellä tai anna mahdollisuus jättää soittopyyntö.
Nettitiskin chattitoimintoa voit käyttää useaan eri käyttötarkoitukseen, riippuen siitä mikä on verkkosivujesi perimmäinen tarkoitus.
Soveltuu erityisen hyvin, kun asiakas haluaa suorittaa jonkin toimenpiteen, esimerkiksi varata ajan. Kokemuksemme mukaan loppukäyttäjät suosivat chattia puhelimen tai sähköpostin sijaan erityisesti silloin, kun siellä näkyy joku olevan paikalla.
Soveltuu tilanteisiin, jossa nopeus on valttia ja asiakas on tärkeä saada kiinni ennen kuin se karkaa kilpailijalle. Proaktiivinen lähestyminen chatin kautta voi auttaa sinua saamaan kiinni kontakteja, joita et puhelimella tai sähköpostilla olisi koskaan tavoittanut.
Latasiko asiakas oppaan sähköpostiin mutta ei koskaan vastannut jatkotiedusteluihin? Kokeile chat-keskustelun avaamista heti oppaan tilaamisen jälkeen.
Lähetä SMS ja sähköposti-ilmoitukset välittömästi valituille käyttäjille. Ilmoitusviestin linkistä pääset sisään chattailemaan ja palvelemaan asiakasta ilman kirjautumista yhdellä painalluksella.
Tehosta viestintää ja paranna asiakaskokemusta selkeillä statusviesteillä, oli kyseessä sitten chat-pyynnön lähettäminen tai asiakaspalvelijan liittyminen Rapidlyyn.