Ominaisuudet

Verkkosivuston kävijöistä vain murto-osa ottaa yhteyttä. Rapidly tarjoaa verkkosivun kävijälle nopean ja helpon tavan olla yhteydessä. Verkkosivustolle asennettava Rapidlyn widgetti tuo oikeat ihmiset esiin verkkosivuilla ja rohkaisee kävijää ottamaan yhteyttä matalalla kynnyksellä.

Oikeat ihmiset paikalla ja valmiina palvelemaan

Oikeiden ihmisten kasvokuvat laskevat yhteydenottokynnystä ja tekevät yrityksestä helposti lähestyttävämmän. Kävijät ottavat helpommin yhteyttä, kun heidän ei tarvitse keskustella bottien kanssa.

  • Kävijät näkevät heti, kuka on paikalla auttamassa
  • Profiilikuvat, nimet ja roolit tekevät yhteydenotosta henkilökohtaisempaa.
  • Tarjoaa helpon ja nopean vaihtoehdon puhelinsoitolle

Palveluvalikon toimintakehotteet

Yhteydenoton kynnys madaltuu merkittävästi, kun asiakas näkee verkkosivuillasi valmiit painikkeet juuri hänen asiaansa varten. Hänen ei tarvitse miettiä kenelle asia kuuluu tai miten se pitäisi esittää – riittää että klikkaa sopivaa painiketta.

Näitä voivat esimerkiksi olla:

  • Tarjouspyyntö tai hinta-arvio
  • Huoltopyyntö tai reklamaatio
  • Kysy mitä vain
  • Soittopyyntö
  • Aloita chat

Helppokäyttöiset liidilomakkeet houkuttelevat täyttämään tarkemmat tiedot

Luo selkeät ja helppokäyttöiset polut painikkeille suoraan palveluvalikon sisään! Kerää liidi matalalla kynnyksellä talteen ja tarjoa mahdollisuus tietojen täydentämiseen, jos asiakas niin haluaa.

Luo monipuolisia ja moderneja lomakkeita widgetin sisään

Rapidlyn lomakerakentaja tarjoaa laajan valikoiman vastausvaihtoehtoja, jotka mahdollistavat monipuolisten, interaktiivisten ja kaupallisten lomakkeiden luomisen.

Perustiedot

Nimikentät, sähköpostiosoite, puhelinnumero ja paikkakunta.

 

Tekstialue

Antaa asiakkaille reilummin tilaa tarpeen, ongelman tai kysymyksen sanoittamiseen

Monivalinta ja valintanapit

Kun haluat asiakkaiden valitsevan useista eri vastausvaihtoehdoista.

Näyttävät tuotepainikkeet

Lisää painikkeisiin kuvat, tuotekuvaukset ja hintatiedot. Voit myös käyttää tuotepainikkeita kategoriavalitsimina.

Pudotusvalikko

Hyödyllinen vaihtoehto silloin, kun vastausvaihtoehtoja on useampia eikä kaikkia ole järkevää listata näkyviin.

Valintaruutu

Soveltuu hyvin tietosuojaehtojen tai palveluehtojen hyväksymiseen.

Liukusäädin

Kun haluat työkalun arvioinnille tai määrän määrittelylle, esim. budjetti tai tyytyväisyystaso.

Numeropainikkeet

Valmiiksi määritellyt numeropainikkeet soveltuvat erinomaisesti, kun vaihtoehtoja on vain muutamia.

Hymiöt

Kun haluat kerätä nopean asiakaspalautteen ja haluat tehdä sen visuaalisesti.

Kuvien ja videoiden lataaminen

Tee helpoksi kuvien ja videoiden lataaminen suoraan lomakkeesta.

Tiedostojen lataaminen

Lataa pohjakuvat, cv:t ja muut pdf/xls dokumentit suoraan lomakkeesta.

Lisäämme uusia vastausvaihtoehtoja jatkuvasti

 

Rapidlyn admin-paneeli

Kaikki kontaktit yhdessä paikassa

Rapidlyn admin-paneeli tekee yhteydenottojen hallinnasta nopeaa ja sujuvaa. Näet kaikki saapuneet kontaktit yhdellä silmäyksellä ja voit palvella asiakasta sekä mobiilissa että desktopissa ilman turhaa säätöä.

  • Kaikki tarjouspyynnöt, soittopyynnöt ja muut yhteydenotot listattuna selkeästi yhdelle sivulle.
  • Tarkista asiakkaan tiedot hetkessä
  • Palvele kontakteja niin mobiilissa kuin desktopillakin
  • Kontaktien tägäyksellä selkeyttä listoihin

Rakenna näkymät helposti preview-työkalun avulla

Valitse kulmaupotuksen ja in-content näkymien välillä, lisää haluamasi henkilöt ja painikkeet. Kytke painikkeisiin haluamasi lomakkeet ja aseta näkyvyysasetukset haluamallasi tavalla. Helppoa, tehokasta ja nopeaa!

Upotusasetukset

Näytä ja piilota URL-osoitteissa

Tee näkymistäsi entistä relevantimpia sen perusteella, millä sivulla kävijä on. Luo useita eri upotusnäkymiä vastaamaan paremmin sivustosi muuta sisältöä.

Lisää henkilöt ja online-tieto

Lisää halutessasi henkilöitä näkyviin kulmaupotukseen. Voit näyttää todellisuuteen perustuvan paikallaolotiedon. Kun käyttäjä kirjautuu sisään Rapidlyyn, upotuksessa näkyy paikalla-tieto.

 

Ponnahdusasetukset

Voit asettaa kulmaupotuksen ponnahtamaan auki sekä mobiili- että desktop käyttäjällä haluamassasi ajassa.

Chat-toiminnallisuudet

Ota asiakas haltuun reaaliajassa

Saat ilmoituksen uudesta käyttäjästä Rapidlyssa – ota asiakkaan pyyntö käsittelyyn halutessasi jo tämän silmien edessä. Juttele asiakkaan kanssa chatin välityksellä tai anna mahdollisuus jättää soittopyyntö.

Chatin eri käyttömahdollisuudet verkkosivuilla

Nettitiskin chattitoimintoa voit käyttää useaan eri käyttötarkoitukseen, riippuen siitä mikä on verkkosivujesi perimmäinen tarkoitus.

Asiakas valitsee yhteydenottotavan itse

Soveltuu erityisen hyvin, kun asiakas haluaa suorittaa jonkin toimenpiteen, esimerkiksi varata ajan. Kokemuksemme mukaan loppukäyttäjät suosivat chattia puhelimen tai sähköpostin sijaan erityisesti silloin, kun siellä näkyy joku olevan paikalla.

 

Myyjä liittyy chattiin proaktiivisesti

Soveltuu tilanteisiin, jossa nopeus on valttia ja asiakas on tärkeä saada kiinni ennen kuin se karkaa kilpailijalle. Proaktiivinen lähestyminen chatin kautta voi auttaa sinua saamaan kiinni kontakteja, joita et puhelimella tai sähköpostilla olisi koskaan tavoittanut.

Chat-keskustelut esitetilausten yhteydessä

Latasiko asiakas oppaan sähköpostiin mutta ei koskaan vastannut jatkotiedusteluihin? Kokeile chat-keskustelun avaamista heti oppaan tilaamisen jälkeen.

SMS ja sähköposti-ilmoitukset käyttäjille

Lähetä SMS ja sähköposti-ilmoitukset välittömästi valituille käyttäjille. Ilmoitusviestin linkistä pääset sisään chattailemaan ja palvelemaan asiakasta ilman kirjautumista yhdellä painalluksella.

Kustomoi status-palkin sisällöt

Tehosta viestintää ja paranna asiakaskokemusta selkeillä statusviesteillä, oli kyseessä sitten chat-pyynnön lähettäminen tai asiakaspalvelijan liittyminen Rapidlyyn.