Ominaisuudet

Myyntitiski™ on verkkosivustolle asennettava lisäosa, jonka kautta verkkosivujen kävijä voi pyytää tarjouksen, hinta-arvion tai jättää vaikka reklaamation yrityksesi tuotteesta tai palvelusta. Sisäänrakennetun Chat- ja tiketöintijärjestelmän avulla pyyntö voidaan hoitaa asiakasystävällisesti suoraan verkkosivuilla ilman puhelinsoittoja.

Myyntitiskin toimintakehotteet

Myyntitiskin painikevalikkoon voit lisätä kaikki yrityksesi tärkeimmät toimintakehotteet, kuten ”Pyydä tarjous”,  ”Jätä huoltopyyntö” tai ”Tee varaus”. Painikkeet linkitetään oikeisiin palvelupolkuihin.

Voit säätää vapaasti sitä, ponnahtaako Myyntitiskin painikevalikko auki itsestään verkkosivun vierailijalle.

Digipolkuja eri käyttötarkoituksiin

Tarjouspyynnöt

Paranna sivustosi konversiota tarjoamalla moderni tapa jättää tarjouspyyntö. Kerää matalalla kynnyksellä liidi talteen ja anna liidille mahdollisuus täydentää omia tietoja tarvittaessa. 

Tilaukset

Rakenna suora tilauspolku tuotteellesi tai palvelullesi. Myyjän tehtäväksi jää käsitellä tilaus ja tukea tarvittaessa asiakasta tilauspolulla. Rapidlyn statusviestinnällä tuet tilausprosessin sujuvuutta.

Asiakaspalvelu

Tarjoa asiakkaallesi mahdollisuus jutella oikean ihmisen kanssa ja kysyä mitä vain suoraan etusivulta.

Reklamaatiot

Kerää reklamaatiot / huoltopyynnöt suoraan viestittelemällä ilman puhelinkeskusteluja. Kaikki tarvittavat dokumentit ja kuvat samassa paikassa. Statusviestinnällä annat asiakkaalle ammattimaista kuvaa käsittelyprosessista.

Ilmoittautumiset

Kun haluat kerätä osallistujia esimerkiksi tapahtumiin. Rapidlyn avulla luot tarvittaessa monipuolisiakin ilmoittautumislomakkeita, joita voit tukea reaaliaikaisella asiakaspalvelulla.

Rekrytointi

Luo rekrytointipolku suoraan nettisivuillesi. Kerää tarvittavat tiedot työnhakijasta, haastattele ja sovi käynti vaikka paikanpäälle.

Rakenna digipolku lomakerakentajalla

Keräsitpä sitten tarjouspyyntöjä, tuki-tai huoltopyyntöjä, asiakaspalautetta tai vaikka ilmaisia suunnittelupalaveripyyntöjä, voit lisätä Rapidlyyn myös niitä kysymyksiä, joita kysyisit normaalisti puhelimessa tai paikan päällä. Voit myös kerätä kuvia, dokumentteja ja videoita Rapidlyn avulla.

Ota asiakas haltuun reaaliajassa

Saat ilmoituksen uudesta käyttäjästä Rapidlyssa – ota asiakkaan pyyntö käsittelyyn halutessasi jo tämän silmien edessä. Juttele asiakkaan kanssa chatin välityksellä tai anna mahdollisuus jättää soittopyyntö.

Seurantalinkki ja statusviestintä

Reaaliaikaiset päivitykset pyynnön tilasta voidaan lähettää suoraan sähköpostiin tai tekstiviestinä. Esimerkiksi kun asiakkaan pyyntö on otettu jonkun oikean ihmisen käsittelyyn, tästä lähtee heti sähköposti tai sms. Tarvittaessa asiakas voi soittaa suoraan pyynnön käsittelijälle tai liittyä hänen kanssaan chattailemaan lomakkeelle. Ja onhan se nyt positiivista, että on tiedossa kuka sitä pyyntöä käsittelee.