Halusimme luoda työkalun, joka antaa ihmiselle ja inhimillisyydelle tilaa. Liike on lääke ja tekemällä oppii, mutta joskus ei vain saa mitään aikaiseksi. Joskus auton haljennut tuulilasi odottaa korjaamistaan kuukausitolkulla ja joskus ei vain jaksa tai uskalla tai viitsi soittaa liidille heti vaikka pitäisi. Haluamme miettiä asiakaskokemuksen lisäksi myös myyjän tai asiakaspalvelijan näkökulmaa. Listasimme tärkeimpiä syitä käyttää Rapidlya.
Ihmisellä on taipumus viivytellä tärkeiden asioiden hoitamista. Rapidlyn automaattisesti tallentuvat lomakkeet laskevat toiminnan kynnyksen matalalle. Lomake voi jäädä kesken, jos tulee keskeytyksiä tai kysymyksiä joihin ei tiedä vastauksia, ja niitähän ihmisillä tulee. Soittopyynnön jättämällä voi jatkaa yhdessä loppuun sen mikä jäi kesken.
Kun joku vaivautuu yritykseltäsi jotain kysymään, oli kyse sitten tarjouspyynnöstä tai reklamaatiosta, Rapidly tarjoaa työkalun nopeaan reagointiin. Aina ei ehdi välttämättä muuta kuin sanoa että ”Kiitos tästä. Olen juuri nyt ruokatunnilla ja palaan sulle klo 13 jälkeen jos sopii”. Tämä on jo todella paljon parempi kuin automaattiviesti jossa luvataan palata viimeistään seuraavana arkipäivänä asiaan.
Täysin integroituneet itsepalvelukanavat ovat usein liian kalliita rakentaa, mutta entä sellainen jolla onnistuu tehdä se tärkein 80%? Jos myyjän tai asiakaspalvelijan tehtäväksi jää tilauksen käsittely tai tarjouksen lähettäminen, ollaan myynnin kustannuksia laskettu merkittävästi samalla kun asiakas sai palvelua nopeammin.
Reaaliaikaiset päivitykset pyynnön tilasta voidaan lähettää suoraan sähköpostiin tai tekstiviestinä. Esimerkiksi kun asiakkaan pyyntö on otettu jonkun oikean ihmisen käsittelyyn, tästä lähtee heti sähköposti tai sms. Tarvittaessa asiakas voi soittaa suoraan pyynnön käsittelijälle tai liittyä hänen kanssaan chattailemaan lomakkeelle. Ja onhan se nyt positiivista, että on tiedossa kuka sitä pyyntöä käsittelee!