Rakenna digipolkuja nettisivuillesi

Vapauta asiakkaasi hoitamaan asiansa suoraan verkossa. Kuinka pitkälle sinä olet valmis digitalisoimaan palvelujasi?

Rakenna digipolkuja nettisivuillesi

Anna asiakkaalle mahdollisuus asioida ilman puhelinsoittoa

Vastaanota ja käsittele tarjouspyynnöt, palautteet, kysymykset, ajanvaraukset, ilmoittautumiset, reklamaatiot ja tilaukset suoraan nettisivuillasi. Luo asiakkaallesi ensiluokkainen palvelukokemus tarjoamalla digipolkuja eri tarpeisiin. Eikö olekin jo aika muuttaa tapa, jolla palvelet asiakkaitasi verkossa?

Digipolkuja eri käyttötarkoituksiin

Tarjouspyynnöt

Paranna sivustosi konversiota tarjoamalla moderni tapa jättää tarjouspyyntö. Kerää matalalla kynnyksellä liidi talteen ja anna liidille mahdollisuus täydentää omia tietoja tarvittaessa. 

Tilaukset

Rakenna suora tilauspolku tuotteellesi tai palvelullesi. Myyjän tehtäväksi jää käsitellä tilaus ja tukea tarvittaessa asiakasta tilauspolulla. Rapidlyn statusviestinnällä tuet tilausprosessin sujuvuutta.

Asiakaspalvelu

Tarjoa asiakkaallesi mahdollisuus jutella oikean ihmisen kanssa ja kysyä mitä vain suoraan etusivulta.

Reklamaatiot

Kerää reklamaatiot / huoltopyynnöt suoraan viestittelemällä ilman puhelinkeskusteluja. Kaikki tarvittavat dokumentit ja kuvat samassa paikassa. Statusviestinnällä annat asiakkaalle ammattimaista kuvaa käsittelyprosessista.

Ilmoittautumiset

Kun haluat kerätä osallistujia esimerkiksi tapahtumiin. Rapidlyn avulla luot tarvittaessa monipuolisiakin ilmoittautumislomakkeita, joita voit tukea reaaliaikaisella asiakaspalvelulla.

Rekrytointi

Luo rekrytointipolku suoraan nettisivuillesi. Kerää tarvittavat tiedot työnhakijasta, haastattele ja sovi käynti vaikka paikanpäälle.

Rakenna digipolku lomakerakentajalla

Keräsitpä sitten tarjouspyyntöjä, tuki-tai huoltopyyntöjä, asiakaspalautetta tai vaikka ilmaisia suunnittelupalaveripyyntöjä, voit lisätä Rapidlyyn myös niitä kysymyksiä, joita kysyisit normaalisti puhelimessa tai paikan päällä. Voit myös kerätä kuvia, dokumentteja ja videoita Rapidlyn avulla.

Ota asiakas haltuun reaaliajassa

Saat ilmoituksen uudesta käyttäjästä Rapidlyssa – ota asiakkaan pyyntö käsittelyyn halutessasi jo tämän silmien edessä. Juttele asiakkaan kanssa chatin välityksellä tai anna mahdollisuus jättää soittopyyntö.

Seurantalinkki ja statusviestintä

Reaaliaikaiset päivitykset pyynnön tilasta voidaan lähettää suoraan sähköpostiin tai tekstiviestinä. Esimerkiksi kun asiakkaan pyyntö on otettu jonkun oikean ihmisen käsittelyyn, tästä lähtee heti sähköposti tai sms. Tarvittaessa asiakas voi soittaa suoraan pyynnön käsittelijälle tai liittyä hänen kanssaan chattailemaan lomakkeelle. Ja onhan se nyt positiivista, että on tiedossa kuka sitä pyyntöä käsittelee.