Uusi ominaisuus: Oikeat ihmiset valmiina palvelemaan verkkosivuilla

arrow_backBlogi

Rapidlyn perimmäinen tarkoitus on palvella ostavaa asiakasta tekemällä yhteydenotosta ja tarjouksen pyytämisestä mahdollisimman helppoa.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä, että verkossa pitää pystyä palvelemaan asiakkaita kuin kivijalkaliikkeessä. Kun asiakas astuu liikkeeseen, hän näkee heti missä kassa on ja ketkä palvelevat häntä tarvittaessa.

Kiistämätön tosiasia taitaa olla, että ihminen ostaa toiselta ihmiseltä (jos kyseessä ei ole verkkokauppa!). Monet verkkosivustot ovat geneerisiä ja kasvottomia eivätkä ne palvele asiakkaita kovin kummoisesti. Siksi halusimme tehdä Rapidlysta eläväisemmän ja helposti lähestyttävämmän.

Uuden ominaisuuden myötä voit tuoda yrityksesi asiakasrajapinnassa työskentelevät ihmiset esiin suoraan Rapidlyyn.

Kun asiakas näkee heti ketkä häntä palvelevat, kynnys ottaa yhteyttä madaltuu merkittävästi.

Videolla ominaisuudesta lisää